Регистрация

Данъчни въпроси, свързани с развитието на ритейл бизнеса

Автор: Милен Райков и Юлиян Михов от Еrnst&Young 06 октомври 2011

В наши дни търговията на дребно далеч не е само препродаване на стоки. Постоянно усложняващите се промоционални схеми, комбинираните продукти с банки, бонус схемите и услугите за доставчици са източник на възможности и рискове. Към тях се добавят и традиционни проблеми като признаването на разходи и данъчен кредит за инфраструктурата на търговски центрове. Темата ще бъде посветена на тези и други данъчни въпроси, свързани с развитието на ритейл бизнеса.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България