Регистрация

Етикетирането на храни – как производителите да отговорят на предизвикателството на закона

Автор: Радина Желязкова, Елена Тодорова, адвокати в сътрудничество с правна кантора "Шонхерр" 06 октомври 2011

Дни преди влизането в сила на дълго чакания нов Регламент за предоставяне на хранителна информация на потребителите, лекторите имат за цел да направят ясна съпоставка между действащия законодателен режим и предвидените в Регламента изменения и допълнения, акцентирайки върху "новите елементи", които ще са задължителни при етикетирането на храни.
Презентацията включва детайлен разбор на законовите изисквания при обявяването на хранителни и здравословни претенции върху етикетите на хранителните продукти, като се обръща внимание на най-често допусканите грешки и спорните моменти в тази област.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България