Регистрация

Хладилната техника на AHT - три в едно: енергоефективно, екологично, удобно

Автор: Инж.Кирил Калев, генерален представител на AHT 03 октомври 2011

При избора на хладилна техника за хранителни стоки от ключово значение за предприемача са енергийните разходи, гарантираната температура при
съхранение на продуктите,тяхното нагледно и удобно представяне на клиентите. Технологичните решения на AHT cooling systems/Austria имат 55% пазарен дял в Европа и 80% - в Германия! Сред ключовите клиенти и партньори са концерните Lidl, REWE, Nestle, Unilever, Redbul, Aldi. В България фирмата работи от 1992 г. Чрез най-новите модели и конфигурации намаляването на енергийните разходи достига 70%, използването на пропан като хладилен агент е в основата на еко-иновациите в технологията на АНТ.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България