Регистрация

Защо киселото мляко Meiji Bulgaria успя в Япония

Маркетингова стратегия

Автор: Шигеру Танигучи, генерален мениджър "Развитие на продуктите" в млечната дивизия на "Мейджи Корп." 17 септември 2011

Преглед на изграждането на марката от лансирането и на пазара до наши дни

Ключови  фактори за успеха

Как да защитаваме и развиваме марката непрекъснато

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България