Регистрация

Загуби и кражби в търговските обекти

Автор: Инж. Ерик Карл Тупи, мениджър "Партньорска мрежа, маркетинг и бизнес услуги за ритейл сектора" в IBM за ЦИЕ 17 септември 2011

Търговците са най-загрижени за това, че стават все по-голяма мишена за липсите. Това се случва по време на свирепа икономика, с натиск върху брутните маржове от множество промоции и излишък от стоки.  Затова търговците търсят нови инициативи за предотвратяване на загубите, за да увеличат печалбата, да се намалят липсите причинени от служители, да се редуцират кражбите от потребителите и да се възползват най-пълно от направените инвестиции в решения за сигурност. Но коя стратегия за сигурност да следват? Коя технология може да отговори най-пълно на техните очаквания? На точната вълна ли са?

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България