Регистрация

Диференцирай или умри!

Автор: Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Делез България" 17 септември 2011

В бързо променяща се търговска среда, каквато е тази на българския пазар, ще оцелеят само силно диференцираните концепции. "Делез груп"
влезе на българския пазар чрез придобиването на "Пикадили" и "Темпо". "Делез груп България" планира да служи на нуждите на българските
потребители като се базира на местната експертиза и опит, балансирани с най-добрите практики от диференцирани концепции, доказани както на
развити, така и на развиващите се пазари. Всеки, който би искал да научи повече за диференциацията и за "Делез груп" е добре дошъл на тази
презентация.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България