Регистрация

Ценово позициониране, ценова стратегия и ценови преговори -

област на напрежение между производителите и търговците на дребно

Автор: Фридрих Граф, F.J.G. Consulting & Interim Management 17 септември 2011

Разликите в договорните условия, бонус пакетите и договорните клаузи за най-добра цена на търговските компании са предизвикателство за всеки
доставчик при определяне на (доставната) цена. Презентацията дава препоръки и предоставя база за размисъл. Ще бъдат представени и методи
за оптимална предварителна подготовка за преговорите, като се вземе предвид и гледната точка на байера.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България