Регистрация

Carlsberg планира глобално съкращение на щата

Автор: Регал 28 август 2015
Процесът ще засегне "стотиците хора от Русия, Западна Европа и Азия", съобщава Bloomberg

Фотограф: Reuters

Един от водещите световни производители на бира Carlsberg планира намаление на персонала в офисите си по целия свят, предаде Bloomberg, позовавайки се на източник запознат със ситуацията.

Точният брой на работниците и служителите, които ще бъдат съкратени, не се споменава, но източникът отбелязва, че процесът ще засегне "стотиците хора от Русия, Западна Европа и Азия". Детайлите на мярката и сроковете на прилагането й не са съгласувани окончателно, допълва "Прайм".

"Компанията се ангажира да намали разходите си. Програмата е в ход в централния офис и в други държави, но ние не трябва да забравяме, че на първо място винаги разговаряме с работниците и служителите в случай на приемането на подобни решения", казва представител на кмпанията пред агенцията.

През май Carlsberg обяви, че е съкратила 180 служители в офиса си в Копенхаген и регионалните представителства с цел да осигури по-динамична структура на организацията.

Carlsberg Group е четвъртата по големина пивоварна компания в света. Продуктите й се предлагат на над 150 пазара, а брандовете Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа. Carlsberg Group има над 40 000 служители и през 2013 г. е продала близо 30 млрд. бутилки бира.

В България групата е собственик на две пивоварни - "Шуменско пиво" и "Пиринско пиво". Продуктовото портфолио на "Карлсберг България" включва националните "Шуменско" и "Пиринско", международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar и немската пшеничена бира Erdinger. По данни от "Капитал 100" продажбите на компанията през 2014 са паднали с почти 5% до 94 млн. лева.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души