Регистрация

Unilever навлиза в премиум сегмента

Компания открива бутикови магазини и придобива производители на луксозни стоки

Автор: Регал 23 юли 2015

Една от придобивките на Unilever при навлизането й в премиум сегмента е компанията Talenti, която произвежда ръчен сладолед

Фотограф: talentigelato.com

Международната компания на продукти за ежедневна употреба и храни Unilever започва да настъпва на пазарите в Европа и САЩ с продукти от високия ценови клас, пише The Wall Street Journal.

Unilever е открила бутикови магазини в Лондон и Париж, в които се продават горчица за 85 долара, чай за 45 и паста за зъби за 15 долара. Освен това Unilever е придобила компанията Talenti, която произвежда ръчен сладолед, както и четири козметични компании от премиум сегмента – Murad, Dermalogica, Kate Somerville и Ren.

Причината мултинационалната компания да предприеме тази крачка е, че е регистрирала на европейския и американския пазари забавяне в продажбите на стоки от средния ценови сегмент.

По думите на финансовия директор на Unilever Жан-Марк Уе (Jean-Marc Huet), премиалният сегмент на пазара расте по-бързо от средния в много части на света. А за компаниите в днешно време е нужен всеки допълнителен приход.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души