Unilever навлиза в премиум сегмента
Компания открива бутикови магазини и придобива производители на луксозни стоки
Една от придобивките на Unilever при навлизането й в премиум сегмента е компанията Talenti, която произвежда ръчен сладолед
Фотограф: talentigelato.com
Международната компания на продукти за ежедневна употреба и храни Unilever започва да настъпва на пазарите в Европа и САЩ с продукти от високия ценови клас, пише The Wall Street Journal.
Unilever е открила бутикови магазини в Лондон и Париж, в които се продават горчица за 85 долара, чай за 45 и паста за зъби за 15 долара. Освен това Unilever е придобила компанията Talenti, която произвежда ръчен сладолед, както и четири козметични компании от премиум сегмента – Murad, Dermalogica, Kate Somerville и Ren.
Причината мултинационалната компания да предприеме тази крачка е, че е регистрирала на европейския и американския пазари забавяне в продажбите на стоки от средния ценови сегмент.
По думите на финансовия директор на Unilever Жан-Марк Уе (Jean-Marc Huet), премиалният сегмент на пазара расте по-бързо от средния в много части на света. А за компаниите в днешно време е нужен всеки допълнителен приход.