Регистрация

Google залага на гласова активация и открехва вратата за виртуалната реалност

Автор: Регал 20 май 2016
Компанията представи на годишната си конференция за разработчици домашен гласов помощник, "умен" месинджър и платформа за виртуална реалност.

Google представи на годишната си конференция за разработчици домашен гласов помощник, "умен" месинджър и платформа за виртуална реалност, информира кореспондентът на ТАСС в Калифорния, цитиран от БТА.

Системата за гласово активиране у дома, наречена Google Home не само следва гласови команди за пускане на музика, но може да поръчва такси, да търси чрез интернет търсачката на Google и да изпълнява други задачи, чрез свързани устройства и услуги, уточнява ДПА.

За да не пропусне някоя команда, системата остава непрекъснато включена. Самото устройство прилича на малък високоговорител. То може да се включва към домашната мрежа, да управлява телевизора, осветлението, будилниците. Google Home може и да пазарува в интернет.

Устройството, която ще влезе в продажба тази година, ще се конкурира с подобен продукт на Amazon, наречен Echo, който вече година е на пазара.

Новите устройства на Google, които се активират гласово, са част от цялостните усилия на компанията да присъства още по-силно в живота на потребителите, отбелязва ДПА.

Едно от централните приложения, представени на събитието, е новата програма за размяна на съобщения Ало (Allo). В Гугъл са на мнение, че този "умен" месинджър ще позволи общуването да бъде изведено на ново равнище. В приложението е вграден самообучаващ се помощник Google Assistant, който ще може автоматично да подбира нужните отговори.

Компанията представи в Калифорния и ново видео приложение Duo, което ще бъде пуснато това лято за операционните системи Android и за операционната система на Apple.

Една от най-забележителните новости на конференцията бе платформата за виртуална реалност Daydream. Чрез нея разработчиците ще могат да създават програми и игри с елементи на виртуална реалност за специални "шлемове", а също така за мобилни устройства с новата версия на операционна система Android N.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души