Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Софсток" стана официален представител на кафето Kimbo за България

Автор: Мара Георгиева 30 ноември 2017

Компанията, която наложи марката Lavazza в страната, остава в бизнеса с нов бранд

[Kimbo]

"Софсток" - официалният представител на неаполитанското кафе Kimbo за България, ще предложи осем вида от марката за търговската мрежа в страната и между шест и осем за хорека канала. Това съобщи за "Капитал" Лиляна Лазарова, изпълнителен директор на "Софсток", на събитие за официалното представяне на Kimbo в страната.

Промените от 1 октомври

"Софсток" е официален вносител и дистрибутор на Kimbo от 1 октомври. Дотогава компанията беше почти четвърт век официален представител за България на италианското кафе Lavazza. От 1 октомври обаче бизнесът на Lavazza в страната бе поет от българското дружество на Coca Cola след решение на глобално ниво, отнасящо се до още три държави - Гърция, Швейцария и Унгария. Сега с марката Kimbo "Софсток" ще продължи да бъде част от бизнеса с кафе в България, който се оценява на 275 млн. лв. за миналата година.

Производство от 1940 г.

Фабриката в Неапол произвежда Kimbo от 1940 г., а днес се предлага в над 40 държави. "Марката е втора по продажби на дребно в Италия, но е най-бързо развиващата се в този сектор", съобщи Алесандро Сфорца, глобален маркетинг директор на Kimbo. По думите му в Италия брандът е с висока разпознаваемост, клоняща към 100.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София