Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Fashion Days очаква двойни продажби в България за Черния петък

Автор: Иглика Филипова 13 ноември 2017

За първи път компанията ще предлага диамантени бижута и луксозни аксесоари

Близо двойно повече продажби очаква да направи платформата за модни продукти Fashion Days в България за Черния петък тази година. Прогнозите на компанията, която вече е част от румънската eMag, са продажбите да скочат с 90% спрямо миналогодишните нива, като по този начин стигнат близо 2 млн. евро (4 млн. лв.). Като цяло краят на ноември е най-силният период за онлайн търговеца, чиито годишни приходи са от порядъка на 24 млн. лв.

Новото тази година ще е, че Fashion Days ще предложи специални оферти като диамантени бижута и луксозни аксесоари от известни премиум брандове за продажба онлайн. Самият Черен петък пък ще започне ден по-рано - на 23 ноември в България, за потребителите на мобилното приложение.

Растящи продажби

През последните години продажбите на компанията на Черния петък растат стабилно и в трите страни, където работи. След придобиването й от eMag (чийто собственик е инвестиционният фонд от ЮАР Naspers), Fashion Days фокусира дейността си само в Румъния, България и Унгария, като допреди това работеше на девет пазара. Специално за България данните показват, ако през Черния петък на 2014 г. клиентите са поръчали 22 хил. стоки на обща стойност 420 хил. евро, то през 2016г . поръчките са били за 36 хил. артикула за общо 995 хил. евро.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София