Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Доставчиците на "Лидл България" увеличават продажбите си зад граница

Автор: Мара Георгиева 26 октомври 2017

Веригата предоставя различни възможности за експорт на българските производители

Фотограф: "Лидл България"

Единадесет продукта на четири български фирми - доставчици на "Лидл", се продават постоянно освен в страната и в магазини на веригата в още четири държави. От септември 2016 до август 2017 г. общият им задграничен оборот е над 5 млн. лв. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията. Българските производители са се възползвали от една от възможностите за експорт, която "Лидл България" им предоставя.

Сред продуктите са биволска луканка, доспатска пъстърва, хлебни изделия. Биволската луканка например направила премиера за Коледа през 2016 г. в магазините на "Лидл" в Германия и Ирландия, където за един месец от нея са продадени над 108 хил. бройки. Тази година българската верига има заявка за доставка в още пет държави. "Луканката се продава под собствената премиум марката Deluxe на "Лидл". Сертифицирането под този бранд е доста трудно. Освен гарантиране на постоянно качество и нужните количества е необходима и перфектна логистика", коментира Милена Драгийска.

Балканската седмица

Експорт по време на кампания е друга възможност за задгранично присъствие на продуктите на българските доставчици на "Лидл". Само за седем дни по време на "Балканската седмица" през лятото на 2016 г. шест български фирми направили продажби за близо 3 млн. лв., съобщиха от веригата.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София