Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Лидл България" ще финансира 31 социално значими проекта

Автор: Мара Георгиева 12 октомври 2017

Безвъзмездно подкрепените идеи са в четири области: образование, околна среда, култура, здравословен начин на живот

Търговската верига "Лидл България" ще финансира изпълнението на 31 социално значими проекта с 252.7 хил. лв. в рамките на инициативата "Tи и Lidl за по-добър живот". Кампанията се осъществява в партньорството с фондация "Работилница за граждански инициативи" и Българския дарителски форум.

425 предложения от 142 населени места

Началото на инициативата беше поставено на 1 май, когато веригата обяви, че до 25 юни ще отделя по 3 стотинки от всеки касов бон в магазините в цялата страна и със събраните средства ще финансира проекти на неправителствени и граждански организации в четири области: образование, опазване на околната среда, култура и историческо наследство, здравословен начин на живот.

В крайна сметка "Ти и Lidl за по-добър живот" събра 425 предложения от 142 населени места в цялата страна, сред които 69 села.

"Оценяването премина на три етапа. Първият включва административна проверка на изискваната документация и на него отпаднаха 103 проектни предложения. На втория етап проектите бяха оценявани от експертно жури. До третия етап достигнаха 86 проекта, които получиха оценка от служителите на "Лидл България" по региони", обясни Илияна Николова, изпълнителен директор на фондация "Работилница за граждански инициативи".

На финала

Финалната селекция включва предложения от 18 населени места в страната, сред които по-малки градове и села

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София