Amazon пусна своя социална мрежа за пазаруване
По информация на Amazon функциите на приложението не се ограничават само до предлагане възможности за пазаруване, а също включват комуникация с хора с подобни интереси, които да споделят мнения и опит, и откриване на по-широк диапазон от сфери на интерес за даден потребител.
Идеята зад Amazon Spark
Amazon продължава да се разраства, като този път посяга и към социалните мрежи. С пускането на Amazon Spark компанията цели да достигне до повече млади хора, които да откриват нови продукти по познат за тях начин, и да увеличи влиянието си сред тях. Amazon Spark предлага опростен подход, който свързва потребителя директно с избрания артикул. Технологията представлява активна връзка под формата на етикет, разположен върху определен продукт, който при избиране прехвърля към него. По този начин се елиминира търсенето и се ускорява процесът на закупуване. От Amazon заявяват, че замисълът зад приложението е да свързват еднакво мислещи хора, които да намират и споделят идеи, като впоследствие и правят покупки.
Целият текст е тук