Регистрация

Amazon пусна своя социална мрежа за пазаруване

Автор: Илиян Дочев 21 юли 2017

Amazon Spark наподобява Instagram с тази разлика, че потребителите могат да купуват артикулите от снимките

Гигантът в електронната търговия Amazon пусна своя социална мрежа за пазаруване. Тя се нарича Amazon Spark, прилича на Instagram и работи на същия принцип по отношение на споделяне на снимки и видео, съобщава Reuters. Разликата е, че Spark позволява на потребителите да закупят артикулите, отбелязани за продажба.

По информация на Amazon функциите на приложението не се ограничават само до предлагане възможности за пазаруване, а също включват комуникация с хора с подобни интереси, които да споделят мнения и опит, и откриване на по-широк диапазон от сфери на интерес за даден потребител.

Идеята зад Amazon Spark

Amazon продължава да се разраства, като този път посяга и към социалните мрежи. С пускането на Amazon Spark компанията цели да достигне до повече млади хора, които да откриват нови продукти по познат за тях начин, и да увеличи влиянието си сред тях. Amazon Spark предлага опростен подход, който свързва потребителя директно с избрания артикул. Технологията представлява активна връзка под формата на етикет, разположен върху определен продукт, който при избиране прехвърля към него. По този начин се елиминира търсенето и се ускорява процесът на закупуване. От Amazon заявяват, че замисълът зад приложението е да свързват еднакво мислещи хора, които да намират и споделят идеи, като впоследствие и правят покупки.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души