Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Германско нашествие на американския пазар на хранителни стоки

Автор: Добромир Лазаров 04 юли 2017

Веригите Aldi и Lidl планират експанзия на бизнеса си в САЩ

Германските вериги за търговия с хранителни стоки планират амбициозна експанзия на пазара в САЩ. Целта на Aldi е да увеличи броя на магазините си до 2500 в рамките на 5 години, докато компанията Lidl, която откри първия си магазин на 15 юни, се надява да разшири постепенно пазарния си дял, съобщава Financial Times (FT).

В разгара на празничното пазаруване на американците около Деня на независимостта 4 юли образът на статуята на свободата и етикети с надпис "100% произведено в САЩ" са част от рекламната кампания на Aldi, с която от компанията посреща клиентите си. Такава е обстановката и в новия магазин на компанията в Хакенсак, Ню Джърси, един от стотиците нови търговски обекти, които са част от експанзията за 3.4 млрд. долара на германския бранд.

Тенденцията

Патриотичните продукти са съществена част от стратегията на компанията, която разчита предимно на средствата от празничните продажби, за да финансира откриването на нови магазини. Приходите в сектора от тазгодишното пазаруване за Деня на независимостта, които от Американската асоциация за търговия на дребно предвиждат да достигнат 7 млрд. долара, са не повече от лъч светлина за застрашената от криза американска хранителна индустрия, пише FT. Цените на хранителните стоки, които домакинствата потребяват у дома, трайно намаляват през последните 18 месеца. В резултат на това пазарът на хранителните стоки, оценен на 700 млрд. долара, е принуден да търси нови алтернативи за поддържане на печалбите.

Невероятно ниските цени и сериозните разходи за реклама са двете основния направления, които търговските обекти в бранша са предприели, а идеята е проста - да се компенсира намалението в цената чрез увеличаване на продаденото количеството.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София