Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Lidl отваря първите си магазини в САЩ

Автор: Йоан Запрянов 01 юни 2017

Стратегията на германската верига предвижда по-малки магазини, но със силна насоченост върху ексклузивни за американския пазар брандове

Германската верига супермаркети Lidl започва навлизането си на американския пазар, пише USA Today. Тя ще отвори отначало магазини в девет града на Източния бряг, като първият ще заработи на 15 юни. Фокусът на Lidl първоначално ще падне върху щатите Вирджиния, Северна и Южна Каролина, но плановете са компанията да се разраства бързо. Lidl ще започне експанзията си с 20 магазина, но до средата на 2018 г. те трябва да бъдат 100. Стратегията на веригата предвижда магазините да са по-малки - с големина около 2000 кв.м, но със силна насоченост върху ексклузивни за американския пазар брандове.

Веригата Lidl, която е добре позната в България, е известна както с по-ниските си цени, така и с разнообразието си от продукти, вариращи от пакетирани храни и алкохол до свежи зеленчуци и органични храни. "Нямаме търпение да отворим първите си американски магазини и да представим едно по-свежо пазаруване на клиентите си. Насочени сме да направим живота им по-добър", коментира Брендън Проктър, който ще бъде главен изпълнителен директор на Lidl за САЩ. "Мисията ни е всеки ден да правим изживяването на клиентите си по-просто, с по-ниски цени и по-голям избор."

Във Вирджиния Lidl ще отвори магазини във Вирджиния бийч и Хамптън, а в Южна Каролина ще има обекти в Спартанбург и Грийнвил. В Северна Каролина ще има най-много магазини - в градовете Кинстън, Санфърд, Роки Маунт и Уинстън-Салем.

Германска конкуренция в САЩ

Lidl ще се конкурира в САЩ с друга германска верига супермаркети - Aldi, която отвори първите си магазини в страната преди над 40 години.

Пълният текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София