Регистрация

Carrefour е увеличил продажбите заради международния си бизнес

Автор: Добромир Лазаров 19 април 2017

По-доброто представяне в Южна Америка е компенсирало спада в Азия

Продажбите на френската търговска верига Carrefour са нараснали с 6.2% през второто тримесечие на годишна база. Постъпленията от 21.3 млрд. евро за периода надминаха очакванията на анализаторите, до които се е допитала Reuters. Вторият най-голям търговец на дребно по приходи в света не представя данни за финансовия си резултат, като той ще бъде оповестен след юни.
През 2016 г. компанията отчете за пета поредна година ръст на приходите и обяви, че целта е тази година те да се увеличат с 3.5%, пише Financial Times.

Причините за по-добрите резултати

Постъпленията на веригата от магазините, работещи поне от една година (like-for-like продажби), са се повишили с 1.4% в сравнение със същото тримесечие на 2016 г. (изключени са влиянието на валутните курсове и цените на петрола). От ръководството на компанията обясняват голямата разлика от 4.8% между общите приходи и like-for-like продажбите със значителния ефект от превалутирането и поскъпването на петрола, които допринасят за цялостното нарастване на приходите съответно с 3.9% и 1.3%.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души