Регистрация

Amazon засилва борбата с фалшивите стоки

Автор: Йоан Запрянов 22 март 2017

Компанията обаче е атакувана заради прекалено голямата си власт над процеса на продажба

Amazon ще разшири програмата си за премахване на фалшиви стоки от своя сайт през тази пролет, като това ще бъде част от по-големия план собствениците на брандове да виждат най-големия онлайн търговец повече като съюзник, отколкото като заплаха, пише Reuters. Още от следващия месец всяка марка ще може да регистрира своето лого и интелектуална собственост в Amazon, за да може компанията да премахва стоки и потенциални продавачи, които работят с фалшификати. Това съобщи в интервю преди търговската конференция Shoptalk в Лас Вегас Питър Фариси, вицепрезидент на Amazon Marketplace. Брандовото регистриране е все още в тестова фаза. То ще бъде свободно за ползване в следващите няколко месеца и ще започне своето разпространение през Северна Америка.

Това е поредна стъпка напред за Amazon, която опитва да си върне доверието на големите брандове към сайта си и въпреки широкото разпространение на собствените си продукти сделките между трети лица в сайта остават движеща сила за приходите на компанията. Amazon също така ще опита да направи самите сделки по-лесни, както и да увеличи рекламните услуги на сайта си. Продажбите на фалшиви стоки обаче продължават да бъдат разпространени в Amazon и това доведе до няколко съдебни искания от големи компании, включително и от Apple, които не са съгласни фирмата на Джеф Безос да стои безучастна, докато се продават фалшиви продукти.

Целият текст - тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души