Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Лидл България" увеличава броя български доставчици в магазините си

Автор: Мара Георгиева 15 март 2017 , 2 коментара

От месец веригата предлага нова серия продукти "Родна стряха"

"Лидл България" продължава да работи с над 40% от българските доставчици, с които започна да си партнира през 2010 г., когато влезe в страната", съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията. По думите й само през 2015-2016 г. веригата е прибавила 74 нови български доставчика, от които 21 са за плодове и зеленчуци. През миналата година броят на българските производители на продукти от постоянния асортимент е нараснал с 33% в сравнение с 2015, а в акционния асортимент – с 42%, уточни още Драгийска.

Зад граница

"Съвместната работа на "Лидл" с български доставчици води до по-високо качество и по-голямо разнообразие на продуктовата гама, до увеличаване на производствените обеми, до инвестиции в допълнителни мощности и ръст в броя на служителите. То е и трамплин към чужди пазари", обобщи Милена Драгийска. И посочи, че благодарение на партньорството над 20 български фирми вече са получили възможност да продават в други държави, в които "Лидл" оперира. В зависимост от капацитета си някои от производителите изнасят в една, а други – в 14 страни. Сред продуктите, които се продават зад граница в други магазини от веригата, са доспатска пъстърва, хлебни и сладкарски изделия, пилешко, олио, вино.

"Лидл" изисква от всички свои партньори постоянно високо качество на продуктите, наличие на някой от международните стандарти за качество (IFS, BSC, FSSC), стабилност на количествата и спазване на етични правила за работа. "Не работим с репутационно рискови компании", заяви Милена Драгийска и уточни, че веригата прави регулярни тестове и постоянни одити на своите партньори. "Между 49 и 51% от обема на седмичните разплащания на "Лидл България" към доставчици е в левове и към български фирми", посочи Драгийска.

Още по темата тук

Събития
Износ на нови пазари - курс за произвдители

Износ на нови пазари - курс за произвдители

- Стратегия и операции
- Правна рамка
- Финанси

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София