Регистрация

Alibaba също се насочва към физическите магазини

Автор: Йоан Запрянов 24 януари 2017

Компанията предвижда инвестиции от 2.6 млрд. долара

Alibaba представи план, който предвижда отварянето на физически магазини. За реализацията му китайската компания ще вложи 2.6 млрд. долара. По този начин цикълът в сектора най-накрая се затваря и онлайн търговците се насочват към ритейла, след като преди това традиционните магазини се бяха насочили към интернет, пише Financial Times. Малко по малко растежът на потребителите, които пазаруват онлайн, започва да става нестабилен, докато физическите магазини отбелязват постоянно увеличение на продажбите си. Компанията на Джак Ма ще се опита да се възползва от това и да създаде модел, който, от една страна, да има елемент на физическо пазаруването, а от друга, да анализира данните, което да помага на търговците да насочва по-добре продуктите си към правилните клиенти.

"В днешно време не можем да си говорим за разделение на онлайн и офлайн пазаруването", коментира на икономическия форум в Давос миналата седмица Даниел Жанг, изпълнителен директор на Alibaba. "Дори когато хората пазаруват в моловете, те са постоянно с телефоните си в ръка. Те са буквално както онлайн, така и офлайн."

Още по темата тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души