Alibaba също се насочва към физическите магазини
Автор: Йоан Запрянов
24 януари 2017
Alibaba представи план, който предвижда отварянето на физически магазини. За реализацията му китайската компания ще вложи 2.6 млрд. долара. По този начин цикълът в сектора най-накрая се затваря и онлайн търговците се насочват към ритейла, след като преди това традиционните магазини се бяха насочили към интернет, пише Financial Times. Малко по малко растежът на потребителите, които пазаруват онлайн, започва да става нестабилен, докато физическите магазини отбелязват постоянно увеличение на продажбите си. Компанията на Джак Ма ще се опита да се възползва от това и да създаде модел, който, от една страна, да има елемент на физическо пазаруването, а от друга, да анализира данните, което да помага на търговците да насочва по-добре продуктите си към правилните клиенти.
"В днешно време не можем да си говорим за разделение на онлайн и офлайн пазаруването", коментира на икономическия форум в Давос миналата седмица Даниел Жанг, изпълнителен директор на Alibaba. "Дори когато хората пазаруват в моловете, те са постоянно с телефоните си в ръка. Те са буквално както онлайн, така и офлайн."
Още по темата тук