Регистрация

BILLA откри първия си магазин в Хасково

Автор: Регал 15 декември 2016

Веригата вече има 109 обекта в 37 града в България

Първият магазин на BILLA в Хасково официално отвори врати. Обектът е разположен на площад "Общински" 3 в центъра на града, съобщиха от пиар агенцита на веригата.

109-ият магазин на BILLA в България ще предложи на клиентите си богато разнообразие от продукти на достъпни цени. Жителите на Хасково ще имат възможност да закупят свежи плодове и зеленчуци, отгледани в над 150-те градини на BILLA в България. Високото качество е гарантирано и в категорията прясно месо, където над 90% от продуктите са с доказан български произход.

В BILLA в Хасково клиентите ще могат да открият хляб, изпечен от сертифицирани пекари във фурните на магазина, както и прясно изцедени фрешове. В богатия асортимент се включват още грил специалитети и разнообразни топли ястия, приготвяни на всеки 30 минути по здравословен начин без пържене.

"Щастливи сме, че откриваме първия магазин BILLA в Хасково и разширяваме още повече нашата мрежа. Стремим се да достигаме до все по-широк кръг от хора и да им предлагаме високо качество и безупречно обслужване. Най-голямата награда за нас е доверието на клиентите ни. Фактът, че всяка седмица над 1 милион българи пазаруват в BILLA, ни окуражава да продължаваме да работим по същия начин и да се разрастваме", каза Стоян Тачев, ръководител "Проекти и процеси" и координатор "Корпоративна отговорност" в "BILLA България", цитиран в прессъобщението.

Важно признание за компанията са трите златни медала, които родните потребители й отредиха в категориите "Пресни плодове и зеленчуци", "Прясно месо" и програми за лоялност. Резултатите са от независимото проучване QUDAL – QUality meDAL в България - проект на швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH).

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души