Регистрация

"BILLA България" откри своя 40-ти магазин в София

Автор: Регал 13 октомври 2016

Веригата вече има над 100 търговски обекта в страната

"BILLA България" откри своя 40-ти магазин в София. Новооткритият обект се намира в ж.к. "Мусагеница" на ул. "Полк. Георги Янков" 17, съобщиха от пиар агенцията на веригата.

Обектът
ще предложи на жителите на район "Студентски" свежи салати, приготвени на място, млечни продукти, произведени и сертифицирани по Български държавен стандарт, плодове и зеленчуци от български производители, като част от инициативата "Градините на BILLA", месо и деликатеси, месни и безмесни грил специалитети, приготвени на място, топъл хляб.

"Тази година е година на постижения за "BILLA България": открихме 100-ния си магазин в страната, а днес откриваме 40-ия за столицата. Успехът ни се дължи както на усърдния труд на служителите на "BILLA България" в цялата страна, така и на доверието, което българският потребител ни гласува всеки ден, пазарувайки в нашите магазини", заяви Бойко Сачански, управител на "BILLA България", цитиран в прессъобщението.

Към момента компанията разполага със 108 магазина в България: 40 в София, 8 във Варна, 5 в Пловдив, 4 в Русе, 6 в Стара Загора, 6 в Бургас, по 2 в Шумен, Плевен, Перник, Добрич, Габрово, Велико Търново, Монтана, Пазарджик и Сливен и по един във Враца, Ловеч, Разград, Самоков, Кърджали, Ямбол, Сандански, Петрич, Казанлък, Свиленград, Харманли, Севлиево, Пещера, Нова Загора, Смолян, Асеновград, Свищов, Велинград, Благоевград, Поморие и Кюстендил.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души