City Center Sofia вече е Park Center Sofia
Ерик Асимакопулус, изпълнителен директор на Revetas Capital
С репозиционирането и обновяването търговският център става част от портфолиото на вече съществуващите 15 Park Center обекта на Revetas Capital в Централна и Източна Европа.
Преустройството
Преустройването на молa протече на няколко етапа, като през цялото време обектът остана отворен за посетители. Обновeни са общите му части и фасадата, преустроени са вътрешните пространства, а ескалаторите са преместени от центъра към страничните части на сградата, за да улеснят достъпа до по-слабо посещаваните до този момент зони в мола и да засилят трафика към тях, стана ясно на пресконференцията.
"Общата инвестиция по придобиването на обекта се равнява на повече от 50 млн. евро, като само обновяването и ребрандирането е между 6 и 8 млн. евро", обяви Ерик Асимакопулус, изпълнителен директор на Revetas Capital.
Наемателите
Наетите досега площи в търговския център надхвърлят 90%. Все още текат преустройства, които ще доведат до над 92% заетост, която в края на годината ще достигне около 96%, съобщи Ерик Асимакопулус.
Сред новите наематели на мола са: модните марки Reserved, Sport Depot, CCC, Betty Barclay, Scandal, The North Face, бар Cache в парка, денталната клиника The Smile Company, автомивката на етаж -2.
В следващите месеци предстои откриване и на още обекти, сред които детски център Capella Play, фитнес център 360 Health Club, както и голям ресторант.
Добре работещите обекти са запазени, а на някои от тях са предложени и по-добри локации. Запазва се локацията и на киното, което отвори под марката Cine Grand след инвестиция от 700 000 евро. Зоната за хранене в съседство на киното е разширена и има нови предложения - Fresh Bar, Fish&Chips и 358 Foods. Отворена е фасадата откъм бул. "Арсеналски" и е оформена просторна тераса, която ще е достъпна целогодишно, обясниха мениджърите .
"Новата концепция на Park Center Sofia го позиционира като уникален по рода си търговски център в сърцето на София, който в същото време е и в парка – перфектното място за срещи с приятели и прекарване на време със семейството" - каза Моника Григорова, управител на мола. - Удобната ни локация и различния търговски микс ни позиционират в нишата на ежедневното пазаруване, срещи и забавления. Това ни отличава от останалите проекти на пазара, разчитащи основно на силен трафик от посетители през уикенда", добави още тя.
Официалното откриване за всички посетители ще продължи два дни – на 17 и 18 септември, като за празника на София от търговския център планират да подарят на столичани безплатни концерти на открито в парка.