Регистрация

City Center Sofia вече е Park Center Sofia

Автор: Мара Георгиева 16 септември 2016

С репозиционирането и обновяването търговският център става част от портфолиото на вече съществуващите 15 Park Center обекта на Revetas Capital в Централна и Източна Европа.

Ерик Асимакопулус, изпълнителен директор на Revetas Capital

От 17 септември столичният City Center Sofia официално ще се нарича Park Center Sofia, съобщиха мениджърите на търговския обект на специална пресконференция. Това става след двегодишни усилия за пълното преобразяване на първия софийски мол според стратегията на новия собственик – лондонския инвестиционен фонд Revetas Capital Advisors, който придоби City Center Sofia през 2014 г.

С репозиционирането и обновяването търговският център става част от портфолиото на вече съществуващите 15 Park Center обекта на Revetas Capital в Централна и Източна Европа.

Преустройството

Преустройването на молa протече на няколко етапа, като през цялото време обектът остана отворен за посетители. Обновeни са общите му части и фасадата, преустроени са вътрешните пространства, а ескалаторите са преместени от центъра към страничните части на сградата, за да улеснят достъпа до по-слабо посещаваните до този момент зони в мола и да засилят трафика към тях, стана ясно на пресконференцията.

"Общата инвестиция по придобиването на обекта се равнява на повече от 50 млн. евро, като само обновяването и ребрандирането е между 6 и 8 млн. евро", обяви Ерик Асимакопулус, изпълнителен директор на Revetas Capital.

Наемателите

Наетите досега площи в търговския център надхвърлят 90%. Все още текат преустройства, които ще доведат до над 92% заетост, която в края на годината ще достигне около 96%, съобщи Ерик Асимакопулус.

Сред новите наематели на мола са: модните марки Reserved, Sport Depot, CCC, Betty Barclay, Scandal, The North Face, бар Cache в парка, денталната клиника The Smile Company, автомивката на етаж -2.

В следващите месеци предстои откриване и на още обекти, сред които детски център Capella Play, фитнес център 360 Health Club, както и голям ресторант.

Добре работещите обекти са запазени, а на някои от тях са предложени и по-добри локации. Запазва се локацията и на киното, което отвори под марката Cine Grand след инвестиция от 700 000 евро. Зоната за хранене в съседство на киното е разширена и има нови предложения - Fresh Bar, Fish&Chips и 358 Foods. Отворена е фасадата откъм бул. "Арсеналски" и е оформена просторна тераса, която ще е достъпна целогодишно, обясниха мениджърите .

"Новата концепция на Park Center Sofia го позиционира като уникален по рода си търговски център в сърцето на София, който в същото време е и в парка – перфектното място за срещи с приятели и прекарване на време със семейството" - каза Моника Григорова, управител на мола. - Удобната ни локация и различния търговски микс ни позиционират в нишата на ежедневното пазаруване, срещи и забавления. Това ни отличава от останалите проекти на пазара, разчитащи основно на силен трафик от посетители през уикенда", добави още тя.

Официалното откриване за всички посетители ще продължи два дни – на 17 и 18 септември, като за празника на София от търговския център планират да подарят на столичани безплатни концерти на открито в парка.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души