Регистрация

"Билла" с награда за най-значима социално-отговорна кампания в България за 2016 г.

Автор: Регал 18 юли 2016
Компанията бе отличена и с номинация в категория "Бизнес проект на годината" за проекта "100 магазина BILLA"

Фотограф: Надежда Чипева

BILLA България спечели златен приз в категория "Социално-отговорна кампания на годината" в тазгодишното издание на наградите на b2b Media. Високата социална ангажираност на компанията към околната среда, българските производители на плодове и зеленчуци, служителите си и подкрепата на хора в неравностойно положение бе причината експертното жури да определи социално-отговорната кампания на BILLA като най-значима за България за 2016 г. Компанията бе отличена и с номинация в категория "Бизнес проект на годината" с проекта "100 магазина BILLA".

"Да приема тези отличия от името на BILLA България за мен е не само голяма привилегия, но и отговорност. Този успех е признание за всички мои колеги в компанията, за общите ни усилия да бъдем по-отговорни към всичко онова, което ще оставим на идните поколения", коментира управителят на BILLA България Бойко Сачански.

През 2016 г. веригата откри 100-ния си магазин в страната и отбеляза бизнес постиженията си, стартирайки дългосрочната национална кампания "Ние обичаме България" в подкрепа на 100-те национални туристически обекта, съвместно с Министерство на културата, Министерство на туризма и Министерство на земеделието и храните. Кулминацията на тазгодишното издание на проекта бе грандиозният благотворителен концерт "Звезди пеят за България" в зала "Арена Армеец" на 31 май. Над 52 000 лв. бяха събрани от концерта в подкрепа на реставрацията на Паметника на връх Шипка.

В края на август към дарението ще бъде прибавена и сумата, събрана от останалите инициативи от кампанията на BILLA "Ние обичаме България" – продажбата на брандирани тениски с едни от най-емблематичните български туристически обекти, както и 1% от продажбите на всички сертифицирани по БДС български млечни храни в магазините на веригата.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души