"Билла" с награда за най-значима социално-отговорна кампания в България за 2016 г.
Фотограф: Надежда Чипева
BILLA България спечели златен приз в категория "Социално-отговорна кампания на годината" в тазгодишното издание на наградите на b2b Media. Високата социална ангажираност на компанията към околната среда, българските производители на плодове и зеленчуци, служителите си и подкрепата на хора в неравностойно положение бе причината експертното жури да определи социално-отговорната кампания на BILLA като най-значима за България за 2016 г. Компанията бе отличена и с номинация в категория "Бизнес проект на годината" с проекта "100 магазина BILLA".
"Да приема тези отличия от името на BILLA България за мен е не само голяма привилегия, но и отговорност. Този успех е признание за всички мои колеги в компанията, за общите ни усилия да бъдем по-отговорни към всичко онова, което ще оставим на идните поколения", коментира управителят на BILLA България Бойко Сачански.
През 2016 г. веригата откри 100-ния си магазин в страната и отбеляза бизнес постиженията си, стартирайки дългосрочната национална кампания "Ние обичаме България" в подкрепа на 100-те национални туристически обекта, съвместно с Министерство на културата, Министерство на туризма и Министерство на земеделието и храните. Кулминацията на тазгодишното издание на проекта бе грандиозният благотворителен концерт "Звезди пеят за България" в зала "Арена Армеец" на 31 май. Над 52 000 лв. бяха събрани от концерта в подкрепа на реставрацията на Паметника на връх Шипка.
В края на август към дарението ще бъде прибавена и сумата, събрана от останалите инициативи от кампанията на BILLA "Ние обичаме България" – продажбата на брандирани тениски с едни от най-емблематичните български туристически обекти, както и 1% от продажбите на всички сертифицирани по БДС български млечни храни в магазините на веригата.