Регистрация

"Билла България" отвори център за обучение на служителите си

Автор: Регал 05 юли 2016

Идеята е да се създаде и поддържа екип от професионалисти с потенциал за заемане на мениджърски позиции във филиалите на веригата.

Идеята е да се създаде и поддържа екип от професионалисти с потенциал за заемане на мениджърски позиции във филиалите на веригата.

"Билла България" отвори специализиран обучителен център в София. Центърът ще подготвя новопостъпващите и настоящите служители на веригата с цел да засили мотивацията им за кариерно развитие и повишаване на професионалната им квалификация.

Експерти ще обучават служителите на различни дейности, свързани с работата в магазините – обслужване на каса, обслужване на клиенти на различните витрини в супермаркетите, грижа за стоковия поток и ефективна организация на служителите и на всички работни процеси в магазина. Обучителният курс включва и електронно обучение, изготвено в специални модули, които да позволяват бързото и лесно усвояване на новата информация.

Обученията в центъра ще са фокусирани и върху усъвършенстването на лидерските умения на сътрудниците и управлението на човешки ресурси. Идеята е да се създаде и поддържа екип от професионалисти с потенциал за заемане на мениджърски позиции във филиалите на веригата.

След успешното завършване на обучението служителите, сдобили се с нови умения и компетенции за работа, ще бъдат сертифицирани от "Билла" според австрийските стандарти на веригата.

"Нашето мото е: "Оформяме живота отвъд всички очаквания", защото се стараем да отговорим на очакванията на всички наши клиенти, а откриването на обучителния център е стъпка точно в тази посока. Искаме не само клиентите ни да са доволни от професионалното обслужване, което предлагаме, но и колегите ни да идват с удоволствие на работа, мотивирани от възможностите за кариерно развитие и професионална квалификация, които им осигуряваме. Силно вярвам, че всеки мениджър е толкова успешен, колкото са хората от екипа му", каза Ваня Динева, финансов директор на "Билла България".

Проектът "Школа за експерти" е част от корпоративната стратегия на "Билла България" за създаването и поддържането на силен екип.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души