Регистрация

"Лидл" стартира проект за здравословно хранене за деца

Автор: Регал 17 май 2016
Kулинарният урок продължава 60 минути, през които децата се срещат с утвърден кулинарен специалист и научават любопитни факти за хранителните елементи и здравословното хранене.

"Лидл" стартира първия си проект за здравословно хранене, насочен към деца, съобщиха от компанията. Първото "Кулинарно междучасие – Манджицу" се проведе в училище в Троян. Целта на кампанията според организаторите е да се покаже на децата по забавен и лек начин, че здравословното хранене е не само полезно, но може да бъде вкусно и забавно.

Инициативата е първият по рода си проект на "Лидл България" с образователна и кулинарна насоченост, ориентиран изцяло към най-малките ученици от първи до четвърти клас. Идеята е да се помогне за овладяване на тенденцията, свързана с наднорменото тегло сред подрастващите, посочват от търговската верига. За тази цел по интригуващ и образователен начин на децата се показва колко е важно да изградят и да поддържат здравословни хранителни навици.

Kулинарният урок продължава 60 минути, през които децата се срещат с утвърден кулинарен специалист и научават любопитни факти за хранителните елементи и здравословното хранене. По време на урока те имат възможност да приготвят сами здравословна храна с помощта на професионални готвачи. На това обучение например децата преоткриват омлета като добавят в него спанак или цвекло, правят вкусни плодови близалки с ядки и сами приготвят сурови бонбони.

За запазване на интереса им е разработено и мобилно приложение "Манджицу", достъпно за сваляне в Google Play и App Store, което под формата на игра дава полезна информация за различните хранителни елементи, ползите от тях и съвети за правилно хранене.

През ноември 2016 г. проектът "Кулинарно междучасие – Манджицу" ще гостува в пет училища в страната, като всяко училище може да кандидатства. Участието също така дава шанс на учебните заведения да спечелят и финансова целева субсидия за подобряване на условията за спорт и отдих на тяхната територия.

Училищата, желаещи "Кулинарно междучасие - "Манджицу" да гостува при тях, могат да намерят повече информация за проекта и да подадат своята кандидатура на www.lidl.bg/ninja.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души