"Метро България" навърши 17 години
Преди 17 години в София, на 18 март 1999 г., отваря врати първият магазин на "Метро кеш енд кери България", с който по думите на Вероника Пунчева, управляващ директор на най-големия търговец на едро в страната, се полагат основите на модерната търговия на българския пазар.
Днес 2300 служители на компанията в 11 магазина се грижат за нуждите на бизнес клиентите – хотелиери, ресторантьори, малки и средни търговци. "Метро България" разполага и с две специализирани бази в курортите Банско и Слънчев бряг, които обслужват хорека канала по време на активния туристически сезон.
Портфолиото от собствени марки на веригата включва четири хранителни и 10 нехранителни марки. Общият брой артикули, които се предлагат в магазините, към момента е близо 1800, 50% от които са от български доставчици.
"Метро" е компания иноватор, която развива онлайн търговия, доставки към професионални клиенти и налагането на нови търговски формати, казват от веригата. Със своите над 750 обекта в 25 държави, METRO Cash & Carry International е световeн лидер в търговията на едро и най-голяма компания в структурата на METRO GROUP. Над 110 000 служители в целия свят обслужват повече от 21 милиона бизнес клиенти – хотелиери, ресторантьори и търговци.