Японската Asahi Group ще купува европейски пивоварни
Фотограф: Надежда Чипева
Президентът на Asahi Акиоши Коджи смята, че разширяване на европейския пазар е приоритет, за да компенсират забавянето на местния. Японската компания ще се фокусира върху покупката на пивоварни и дистрибутори, но Коджи не уточнява големината на инвестициите или компаниите. "Ако има големи възможности за инвестиции, ние можем да инвестираме големи пари", казва той.
Производителят на най-продаваната японска бира Asahi Super Dry обаче вероятно ще разчита на кредити за бъдещи инвестиции, понеже кешът на компанията е по-малко от 740 млн. долара.
Разширяване на пазара
От миналата година Asahi се опитва да разшири външния си пазар на фона на забавения растеж в Япония. Компанията държи 40% от пазара в азиатската държава, където обаче консумацията на бира намалява с около 1% на година.
Целият текст е тук