Регистрация

"Билка" започна петата си образователна кампания за значението на устната хигиена при децата

Автор: Регал 07 октомври 2016

Инициативата ще обхване 31 детски градини от източните квартали на София, чиито възпитаници ще станат част от интерактивното куклено представление "Веселите зъбки"

Фотограф: "Билка"

Производителят на козметични и профилактични продукти на базата на естествени активни съставки - фирма "Билка", обяви началото на петата си образователна кампания, посветена на значението на устната хигиена при децата. Тази година кампанията стартира от столичната детска градина "Джани РоДари" в София в Световния ден на усмивката – 7-ми октомври. Инициативата ще обхване 31 детски градини от източните квартали на София, чиито възпитаници ще станат част от интерактивното куклено представление "Веселите зъбки", съобщиха от компанията.

Представлението цели да повиши познанията на децата за важната роля, която заема хигиената за здравето на техните зъбки и да им помогне да преодолеят стреса от посещението при стоматолог. По време на театралния спектакъл те научават, че най-лесният начин да не се появи "лошият Зъбобол", е като редовно го "гонят" с четката за зъби. Показва им го доктор Зъбчев (актьорът Цветомир Иванов), който поверява на децата отговорна задача - да измият зъбките на по-малките си приятели от забавачката.

Инициативата на "Билка" е част от социално отговорната политика на компанията за насочване на вниманието на родителите и децата към поддържането на оралната хигиена от най-ранна детска възраст.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души