Регистрация

КЗК проверява платформата за онлайн търговия Fashion Days

Автор: Регал 26 май 2016
Антимонополният орган се е самосезирал по съмнение за изкуствено завишени цени по време на великденска промоция

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) се е самосезирала по съмнение за изкуствено завишени цени на стоките в платформата за онлайн търговия с дрехи и аксесоари Fashion Days. На сайта си антимонополният орган е посочил, че ще започне проверка дали цените на някои артикули не са изкуствено завишени дни преди обявена промоция за Великден с 25% отстъпка.

При сравняване на цените на конкретни артикули непосредствено преди началото на промоцията и месец по-рано възниква съмнение, че за някои от стоките те са значително завишени, за да могат да бъдат обявени по-големи намаления. Според КЗК по този начин потребителите могат да бъдат заблудени, като у тях се създава невярното усещане, че редуцираната с посочения процент цена е много по-изгодна.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души