Регистрация

Nestlé ускорява преструктурирането си

Автор: Кирил Кирчев 23 октомври 2017

Най-голямата компания за храни в света ще се съсредоточи върху бързо развиващите се пазари

Швейцарската компания Nestlé очаква ръстът на продажбите през тази година да намалее допълнително от историческото ниско ниво през 2016 г. Най-големият производител на храни в света ускорява програмата си за преструктуриране и поставя по-голям акцент върху повишаването на рентабилността. Заради по-високите разходи за преструктуриране мениджмънтът очаква оперативният марж да спаднe с между 40 и 60 базисни пункта през 2017 г. Годишният ръст на органичните продажби ще бъде 2.6%, колкото и за деветте месеца, съобщава Financial Times.

Производителят на Nescafé, шоколадовите барчета KitKat и минарелната вода Perrier, подобно на своите конкуренти, беше засегнат от бавния глобален икономически растеж, дефлационните процеси и насочването на търсенето на потребителите към по-здравословни продукти.

Обещания за по-голям растеж

Марк Шнайдер, който през януари пое поста на главен изпълнителен директор, обеща на акционерите, че ще засили растежа, като компанията се съсредоточи върху бързо развиващите се пазари за кафе, грижи за домашни любимци, храни за деца и бутилирани води. "Ни не очакваме да останем на сегашното ниво", каза финансовият директор Франсоа-Ксавиер Роже.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души