Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

ОМК прави регионалните си марки кисело мляко национални

Автор: Мара Георгиева 07 август 2017

"Фибела", "Русалка" и "Ханско" вече се продават в цялата страна

"Обединена млечна компания" (ОМК) – Пловдив, започна национална дистрибуция на три свои регионални марки кисело мляко – "Фибела", "Русалка" и "Ханско". "Искаме да увеличим обемите на продажба и да дадем достъп на потребителите от цялата страна до тези брандове", обясни за "Капитал" Йолита Ботева, маркетинг мениджър на дружеството.

Предисторията

ОМК е учредена през 1998 г. след приватизацията на няколко от общо 27 обекта на създаденото през 1959 г. Държавно стопанско предприятие "Млекоснабдяване". Пловдивската фирма включва бившите окръжни предприятия "Млекопреработване" в Пловдив, Бургас, Варна, Шумен, Враца, Стара Загора. По правило всяко от тях е произвеждало и снабдявало съответния окръг с млечни продукти под определено търговско наименование: "Фибела" в Пловдив, "Русалка" в Бургас, "Виталакт" във Варна, "Верея" в Стара Загора, "Ханско" в Шумен.

ОМК превръща в национална марка само "Верея", а другите остават с "регионален сантимент". "Известно е, че ОМК има възможност да дистрибутира млечни продукти в най-много точки за продажба в България. Освен това има и най-голямо наследство с рецепти от "онова време", коментира Йолита Ботева.

Продуктите

Продуктите съхраняват типичните вкусови характеристики за съответния регион и спазват автентичните регионални рецепти, уточняват от компанията производител.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София