Louis Vuitton ще разшири онлайн бизнеса си
Голяма конкуренция
Идеята е на едно място да бъдат събрани всички луксозни марки, за да бъдат по-лесно достъпни за потребителите. Това е първият подобен проект от страна на френската група, която търси начин да се възползва от тенденцията за агресивно разширение в електронната търговия. Така LVMH ще влезе в директна конкуренция със големите онлайн платформи Net-A-Porter, Matchesfashion и Farfetch, които вече дистрибутират продукти на френската компания.
Подобна стратегия Louis Vuitton вече има в своите физически магазини, където не се продават само нейни дрехи. Каналите на LVMH включват веригите Le Bon Marche, DFS и Sephora, които общо са най-големият дистрибутор на луксозни дрехи в САЩ. Електронна платформа от подобен мащаб би била първата голяма дигитална стъпка за LVMH откакто компанията нае Иън Роджърс от Apple през 2015 г. и го назначи за дигитален директор, който да води компанията в нейното онлайн разширение. По проекта работи и отделен екип от Le Bon Marche.
Още по темата тук