Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Louis Vuitton ще разшири онлайн бизнеса си

Автор: Йоан Запрянов 13 март 2017

Компанията за луксозни стоки ще обедини всичките си марки в един магазин

Производителят на луксозните стоки с марката Louis Vuitton LVMH работи върху електронен магазин, който да събира в себе си всички брандове на компанията, както и някои от тези на конкуренцията, пише Financial Times.

Голяма конкуренция

Идеята е на едно място да бъдат събрани всички луксозни марки, за да бъдат по-лесно достъпни за потребителите. Това е първият подобен проект от страна на френската група, която търси начин да се възползва от тенденцията за агресивно разширение в електронната търговия. Така LVMH ще влезе в директна конкуренция със големите онлайн платформи Net-A-Porter, Matchesfashion и Farfetch, които вече дистрибутират продукти на френската компания.

Подобна стратегия Louis Vuitton вече има в своите физически магазини, където не се продават само нейни дрехи. Каналите на LVMH включват веригите Le Bon Marche, DFS и Sephora, които общо са най-големият дистрибутор на луксозни дрехи в САЩ. Електронна платформа от подобен мащаб би била първата голяма дигитална стъпка за LVMH откакто компанията нае Иън Роджърс от Apple през 2015 г. и го назначи за дигитален директор, който да води компанията в нейното онлайн разширение. По проекта работи и отделен екип от Le Bon Marche.

Още по темата тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София