Регистрация

"Навона-МД" въведе софтуера XERP на XSoft

Автор: Регал 13 октомври 2016

Софтуерното решение позволява на компанията да повиши ефективността и да подобри производствените си дейности с цел по-високо качество на продукцията

"Навона-МД" – създател на търговската марка "Трапезица – Месо, деликатеси", въведе
софтуерното решение XERP на българската компания за индустриална автоматизация XSoft, за да повиши ефективността и да подобри производствените си дейности с цел по-високо качество на продукцията, съобщиха от пиар агенцията на компанията.

"Софтуерното решение XERP позволи на "Навона-МД" значително да съкрати оперативното време на производствения процес и да подобри качеството на продукцията чрез автоматизиране на данните и техния анализ. Това ни осигурява по-голям контрол при навременното снабдяване и планиране", коментира Владимир Чукански, управител на "Навона-МД", цитиран в прессъобщението.

Някои от ключовите функции на системата XERP за оптимизирана работа на транжорни и прилежащи към тях търговски обекти, внедрена в "Навона-МД", включват: автоматично управление на заявките към доставчиците, с които работи транжорната; визуализация и следене в реално време на наличностите в складовете; производствено планиране за месо и месни заготовки и изготвяне на списък с нужните продукти; създаване и управление на рецепти за различни месни заготовки; модул за бракуване на продукцията и вторичното й окачествяване при нужда; проследяване на входящи и изходящи плащания, задължения и издаване на финансови документи; модул за ефективно управление на месарски магазини; пълна проследимост по партидни номера на вложените суровини.

XSoft е българска компания, специализирана в разработката на индустриален софтуер MOM, MES и ERP системи за малки, средни и големи производители, които подобряват производителността, контрола, прозрачността и качеството на целия производствен цикъл.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души