Регистрация

" Изида" избра вертикалното решение RI, за да анализира процесите си по търговия и дистрибуция

Автор: Регал 13 септември 2016

Продуктът е създаден специално за компании от ритейл сектора от консултантската компания Balkan Services

Фотограф: "Изида"

Българският сладоледен бранд "Изида" избра вертикалното решение RI (Retail.Intelligence), за да анализира процесите си по търговия и дистрибуция.

RI е продукт за управленски справки и анализ на данни, разработен на база Business Intelligence (BI) платформата Qlik Sense. Продуктът е създаден специално за компании от ритейл сектора от консултантската фирма Balkan Services, която предоставя BI решения, съобщиха от пиар агенцията на дружеството.

Вертикалното решение Retail.Intelligence е създадено, за да отговори на нуждата от детайлен анализ в предприятия от търговския сектор. Продуктът съдържа набор от предефинирани справки, подходящи за анализ на продажбите, а основно предимство е краткото време, необходимо за внедряване – само няколко дни. RI осигурява още възможност за интерактивност, като позволява генериране на справки според индивидуалните предпочитания на отделния потребител. Решението предлага сравнение на данните в различни времеви рамки (YTD и MTD), а също и следене на ключови показатели (KPIs) за клиенти и продукти.

Благодарение на RI се оптимизира значително оперативната работа по изготвяне на справки и анализи в "Изида". За нуждите на компанията са разработени няколко допълнителни функционалности на продукта, които да обслужват специфичните бизнес процеси в предприятието.

Системата решава най-сериозните предизвикателства пред компанията, сред които консолидиране на еднотипни данни по дистрибуционния канал, бързо извличане на информация, както и детайлен анализ. RI осигурява на потребителите възможност за достъп от всички видове уеб браузъри както чрез desktop, така и чрез мобилни устройства.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души