Nestle с кампания в подкрепа на позитивното мислене на младите жени
Фотограф: pixabay
Ново глобално изследване, иниицирано от Nestle, разкрива, че над 50% от жените се чувстват по-неудовлетворени от фигурите си в сравнение със своите майки, когато са били на тяхната възраст. Проучването показва, че днес в медиите има много по-позитивна нагласа към тялото, отколкото в миналото, но въпреки това близо 70% от запитаните смятат, че майките им са мислили по-положително от тях. Освен това 73% от дамите вярват, че в миналото е било много по-лесно да се води здравословен начин на живот.
Тези резултати стават причина през 2016 година Nestle Fitness да стартира кампанията "Мисия: Обичай тялото си" като важен и подкрепящ партньор на жените по пътя им към това да се чувстват все по-самоуверени във всеки етап от живота си, съобщиха от компанията. В реализацията на инициативата марката си партнира с независими експерти по хранене, по езика на тялото и блогъри.
"Мисия: Обичай тялото си" си поставя за цел да насърчи позитивното мислене, активния начин на живот и балансираното хранене. На уебсайта на марката: https://nestle-fitness.com/bg/, дамите могат да намерят разнообразни съвети, рецепти и полезно съдържание за изграждането на по-добро самочувствие.