Регистрация

Nestle с кампания в подкрепа на позитивното мислене на младите жени

Автор: Регал 12 април 2016
Според глобално проучване над 73% от дамите вярват, че в миналото е било много по-лесно да се води здравословен начин на живот.

Фотограф: pixabay

Ново глобално изследване, иниицирано от Nestle, разкрива, че над 50% от жените се чувстват по-неудовлетворени от фигурите си в сравнение със своите майки, когато са били на тяхната възраст. Проучването показва, че днес в медиите има много по-позитивна нагласа към тялото, отколкото в миналото, но въпреки това близо 70% от запитаните смятат, че майките им са мислили по-положително от тях. Освен това 73% от дамите вярват, че в миналото е било много по-лесно да се води здравословен начин на живот.

Тези резултати стават причина през 2016 година Nestle Fitness да стартира кампанията "Мисия: Обичай тялото си" като важен и подкрепящ партньор на жените по пътя им към това да се чувстват все по-самоуверени във всеки етап от живота си, съобщиха от компанията. В реализацията на инициативата марката си партнира с независими експерти по хранене, по езика на тялото и блогъри.

"Мисия: Обичай тялото си" си поставя за цел да насърчи позитивното мислене, активния начин на живот и балансираното хранене. На уебсайта на марката: https://nestle-fitness.com/bg/, дамите могат да намерят разнообразни съвети, рецепти и полезно съдържание за изграждането на по-добро самочувствие.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души