Регистрация

Piz Buin и Nivea са предпочитаните марки слънцезащита в анкетата на "Регал"

Автор: Регал 05 май 2016
Фаворитът на участниците получи почти една трета от гласовете (31.78% )

Слънцезащитната козметика Piz Buin се открои като предпочитана от потребителите в традиционната анкета на "Регал", проведена от 1 март до 5 май сред читателите на regal.bg, capital.bg и dnevnik.bg на принципа на отзовалите се. В нея гласуваха 387 души.

Въпросът беше "На коя марка слънцезащитна козметика имате най-голямо доверие?".

Фаворитът на участниците в анкетата Piz Buin получи почти една трета от гласовете (31.78% ). С разлика от повече от десет процентни пункта след нея се нарежда Nivea (20.41%). Почти толкова (20.16%) е и процентът на хората, които не са открили своя фаворит сред 14-те марки, предложени за гласуване в анкетата.

Освен двете лидиращи марки, читателите са отличили още "Бочко" (6.2%), Carroten (4.91%), Garnier (3.88%).

Над 1% гласове са събрали Sundance, Здраве, Cien, Eveline.

Под 1% са почитателите на Cabana Sun, Velnea, My, Sun like и Lilien.

Почти 5% от участниците в анкетата са отговорили, че не ползват слънцезашитна козметика,

Подборът на марките бе извършен на базата на данни от "Фокус Маркет рисърч".

Сп. "Регал" благодари на гласувалите!

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души