Piz Buin и Nivea са предпочитаните марки слънцезащита в анкетата на "Регал"
Слънцезащитната козметика Piz Buin се открои като предпочитана от потребителите в традиционната анкета на "Регал", проведена от 1 март до 5 май сред читателите на regal.bg, capital.bg и dnevnik.bg на принципа на отзовалите се. В нея гласуваха 387 души.
Въпросът беше "На коя марка слънцезащитна козметика имате най-голямо доверие?".
Фаворитът на участниците в анкетата Piz Buin получи почти една трета от гласовете (31.78% ). С разлика от повече от десет процентни пункта след нея се нарежда Nivea (20.41%). Почти толкова (20.16%) е и процентът на хората, които не са открили своя фаворит сред 14-те марки, предложени за гласуване в анкетата.
Освен двете лидиращи марки, читателите са отличили още "Бочко" (6.2%), Carroten (4.91%), Garnier (3.88%).
Над 1% гласове са събрали Sundance, Здраве, Cien, Eveline.
Под 1% са почитателите на Cabana Sun, Velnea, My, Sun like и Lilien.
Почти 5% от участниците в анкетата са отговорили, че не ползват слънцезашитна козметика,
Подборът на марките бе извършен на базата на данни от "Фокус Маркет рисърч".
Сп. "Регал" благодари на гласувалите!