Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Нестле България" направи няколко мениджърски промени

Автор: Капитал 09 август 2017

Фабриката на компанията в София ще има нов директор от есента

Сара Вуйтене
["Нестле България"]

Фабриката на компанията в София ще има нов директор от есента

Янис Милионис
["Нестле България"]

Швейцарският хранителен гигант Nestle обяви промени в мениджърския си екип в България. Янис Милионис встъпва в длъжност Бизнес мениджър "Зърнени закуски за Адриатика и България", считано от 1 юни 2017 г. Той поема позицията от Анна Петкова, която вече изпълнява длъжността бизнес мениджър "Шоколадови продукти и бисквити и кулинарни продукти". Милионис е в компанията от десет години. Той се присъединява към Nestle - Гърция, през 2007 г. в отдел "Снабдяване", след което поема маркетинг позиция в Nestle Waters за период от 3 години, а през 2012 г. се присъединява към екипа на "Зърнени закуски Югоизточна Европа". Милионис работи за интегрирането на отделните държави в нов, единен бизнес модел с ясни приоритети и конкретен фокус върху марки и канали, съобщиха от "Нестле България".

Фабриката на компанията в София ще има и нов директор от есента. От 1 септември 2017 г. Сара Вуйтене ще оглави производственото предприятие. В момента тя е мениджър производство Quality Street във фабрика "Халифакс" на Nestle UK, а позицията в България поема от Мартин Крон, който се присъединява към екип "Оперативно съвършенство" като TPM мениджър за немския пазар. Вуйтене вече е работила в България в периода 2009 – 2011 г., когато е била мениджър производство, впоследствие се премества във Великобритания като мениджър производство във фабрика "Фаудън", където води цех "Бисквити". Сара Вуйтене също има над десетгодишен опит в компанията.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София