Регистрация

"Шуменско" обявява конкурс за плакат

Автор: Регал 26 май 2016
Участниците в конкурса трябва да изработят авторски плакати, които да се вписват в естетиката на 60-те и 70-те години и да са посветени на годишнината на автентичната бутилка "бомбичка", която се завърна на пазара този сезон

Конкурс за серия юбилейни плакати, които пресъздават духа на 60-те и 70-те години, обявява брандът "Шуменско Специално" по време на феситвала One Design Week. Поводът е 50-тата годишнина на автентичната бомбичка "Шуменско Специално", която тази година се завръща на пазара.

Участниците в конкурса трябва да изработят авторски плакати с определен размер (50х70 см или 70х50 см), които да се вписват в естетиката на епохата и да са посветени на годишнината на специалната бутилка. Плакатът трябва да се отличава както със специфични шрифтове, ярки цветове и интересни символи, така и със съвременен и индивидуален прочит. Плакатите могат да бъдат създадени дигитално чрез графичен дизайн или аналогово чрез традиционни техники и калиграфия.

Най-добрите авторски творби ще бъдат изложени на международния фестивал One Design Week, който ще се състои от 10 до 19 юни в Пловдив. Освен това печелившите ще получат парични награди в размер от 100 до 1000 лв., участие в юбилеен календар на "Шуменско Специално", както и акредитация за професионалния дизайн форум – One Design Week 2016 Forum на 18 юни т. г. в Пловдив.

One Design Week е международен фестивал за съвременен дизайн и визуална култура, който се провежда от осем години, като последните три от тях е базиран в Пловдив. Темата на тазгодишното издание на фестивала, който традиционно се случва през месец юни, е "Мога ли да помогна?" и разглежда дизайна като инструмент, който дава форма на всеки аспект от живота ни.

Всеки автор, желаещ да участва в конкурса на "Шуменско Специално" и One Design Week може да изпрати до три предложения за плакати на адрес: [email protected] до 23:59 ч. на 5 юни 2016 г. Имената на 12-те победители в конкурса ще бъдат обявени на 7 юни.

Повече информация за конкурса на "Шуменско пиво" и One Design Week е достъпна на http://onedesignweek.com/plakat/#more-1334.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души