Регистрация

"Ариана" празнува с торта от кенове

Автор: Регал 25 април 2016
Марката оорганизира кампания по случай данните от изследване, според които за десета година е най-питата бира в София

Марката "Ариана" почерпи жителите на София с голяма "бирена торта", съставена от над 10 000 кена, която бе разположена до езерото "Ариана", на входа на "Борисовата година".

Жестът е част от кампанията "Ариана черпи", с която брандът отбелязва факта, че по данни на Nielsen за реализирани продажби в обем, за периода 2006 - 2015 г., "Ариана" е най-консумираната бира в София през поредните 10 години.

Като част от кампанията бе поставена инсталация с празнични балони на входа на парка на НДК откъм бул. "Патриарх Евтимий", а през изминалата седмица 600 от посетителите на салоните на Cinema City Paradise Center получиха подаръци на излизане от прожекциите.

Днес и утре брандът осигурява още един подарък на жителите на столицата - безплатна "жълта зона" за паркиране на ул. "Цар Шишман", в отсечката между улиците "Аксаков" и "Граф Игнатиев". Шофьорите получават на място талони за безплатно паркиране от посланици на марката.

До края на месеца ценителите на тази бира ще могат да си я закупят на по-ниски цени в повечето търговски обекти в София, съобщиха от "Ариана".

Марката оорганизира кампания по случай данните от изследване, според които за десета година е най-питата бира в София


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души