Регистрация

Анкета - Импулсивно пазаруване и ефектът на маркетинговите стимули

Преглед на профил Лияна Николова

1 28/08/2015 22:18 22:18

Здравейте,

Аз съм студентка по Маркетинг и във връзка с дисертацията ми, правя академично проучване на тема импулсивно пазаруване на младите хора (20-35 год.), живеещи в София. Ако спадате във въпросната възрастува група, ще съм ви изключително благодарна да отделите около 5 минути и да попълните анкетата. Анкетата е на английски език (за което предварително се извинявам)и е анонимна. Участието ви е доброволно и всяко попълване ще е от огромна полза.

http://www.smartsurvey.co.uk/s/Impulse_Buying_Behaviour_Bulgaria/

Благодаря!
Добавяне на коментар
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Представяне

Какво е МЕРОНЕ?

Какво е МЕРОНЕ?

В зората на промените през 1992 г. Христо Кунев – управител и собственик, създава млекопреработвателното предприятие, намиращо се в град Алфатар – на около 20 км от Силистра