Регистрация

eMAG Marketplace конференция – 12.10.2016 г.: Развийте бизнеса си онлайн бързо и ефективно

Автор: еMAG 03 октомври 2016
В световната онлайн търговия най-бързоразвиващият се канал за продажби са Marketplace платформите, обединяващи голям брой търговци, огромен продуктов асортимент и милиони клиенти.

На 12 октомври в Sofia Event Center ще се проведе първата eMAG.bg Marketplace конференция в България, където ще бъде представен подробно Marketplace като модел, както и конкретните възможности на eMAG Marketplace, с които да поставите бизнеса си онлайн на ново равнище.

Marketplace каналът е важна част от Omnichannel Retail – модерната концепция за търговия на дребно. Най-популярните примери за Marketplace платформи са Amazon и Alibaba.
В България този бизнес модел се прилага от eMAG, част от международната група Naspers. В платформата на eMAG вече присъстват над 550 български търговеца, продаващи успешно продуктите си в eMAG.bg.

eMAG.bg Marketplace конференцията ще ви представи ценна информация за:

  • - Начините да разширите бизнеса си онлайн без сериозни инвестиции

    - Спецификите при подготовката на продуктите Ви за предлагане онлайн

    - Как да ползвате огромния обем данни, който ви предоставя онлайн търговията, за да постигате по-добри продажби и по-висока клиентска удовлетвореност


По време на eMAG.bg Marketplace конференцията ще се провеждат и специализирани уъркшопи на различна тематика, където ще можете да получите отговори на по-конкретни въпроси от компетентен представител на екипа на eMAG.

Участието в конференцията е безплатно, а предварителната регистрация е задължителна.

Повече информация можете да получите на и-мейл [email protected]

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България