С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Стоян Попов, "Спорт вижън": Делът ни ще надхвърли 35% от пазар за 250 млн. лв.

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 28 март 2023

Регионалният мениджър на веригата в България пред "Капитал"

Стоян Попов, регионален мениджър на веригата "Спорт вижън" в България

- Sport Vision стартира своя път в България през 2013 г., като до края на първата година открива шест магазина тук. Днес, 10 години по-късно, търговската верига има 21 обекта в страната с логото на Sport Vision. През изминалата година бяха открити три нови обекта в България, а през 2023 г. ще отворим още четири нови магазина в градове като Перник, Хасково, Добрич. В следващите една до две години компанията планира да открие още пет търговски обекта. Потенциалът на българския пазар за Sport Vision е над 30 обекта в цялата страна в следващите три години.

Пълният текст на интервюто е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
JYSK ще открие шест нови магазина в страната до края на годината Новост за българското дружество е създаването на специален B2B отдел за корпоративни продажби