С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови

Автор: Мара Георгиева 14 септември 2020

Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

Фотограф: Цветелина Белутова

"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови, като прибавя възможност и за техен дигитален вариант. Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

Програмата за лоялни клиенти е въведена през 2009 г. "Активните картодържатели в момента са над 1 милион. Над 80% от регистрираните продажби във всички търговски обекти на Billa в България се реализират чрез използването на сега действащата програма за лоялност. Очакванията са след навлизането на новата програма за лоялност този процент да нарасне дори повече", коментираха за "Капитал" от "Билла България". Според данните в класацията К100 на най-големите компании в страната за 2019 г. веригата отчита 816.673 млн. лева приходи от продажби.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"Фантастико" инвестира 25 млн. лева в нов търговски комплекс в Перник Това е 45-и супермаркет за българската верига, която има магазини в София, Кюстендил, Елин Пелин и Банкя и строи нов обект в Ботевград