С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Платформа предлага безплатно достъп на малки БГ търговци до маркетплейси в ЕС

Автор: Боряна Генчева 18 май 2019

Условието е доставките да се осъществяват през нас, казват създателите от куриерските фирми Speedy и Rapido

Чрез платформата искаме да си разширим пазара и да сме дълго време лидери, казва Радослав Крумов, търговски директор на Speedy и изпълнителен директор на Rapido
Фотограф: Цветелина Белутова

Имате сайт за дрехи, обувки или пък козметика. Българският пазар е хубав и познат, но бързо отеснява и искате да излезете в Централна и Източна Европа, където можете да продавате на по-високи цени. Но пред тази стъпка има редица спирачки. Маркетинговите разходи са високи, нямате идея как ще доставяте, не знаете езика, да не говорим за данъци или пък други местни законодателни специфики. А стои въпросът и как да продавате в унгарски форинти, полски злоти или чешки крони и да получите парите си в левове, без да загубите от курсови разлики.

Да създадеш бизнес за клиента си

Куриерските фирми Speedy и Rapido предлагат решение на тези проблеми пред презграничната търговия чрез продукта си Market Connect. "Платформата е предназначена да свърже всеки един търговец с всеки маркетплейс в Европа – автоматизирано и безплатно за него", обяснява Радослав Крумов. Той е търговски директор на Speedy, която миналата година придоби Rapido, чийто изпълнителен директор е също той. Така се създаде най-голямата куриерска компания в страната, с над 450 офиса. Мрежата ѝ е интегрирана с 13 подизпълнителя в девет европейски страни и достига до 60 000 офиса там. Платформата е разработена за шест месеца от "Лоджистикс Лаб" и ще бъде качена на домейн sellin.eu.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Войната на капките за нос Продуктите срещу хрема са един от малкото сегменти, които бележат двуцифрен ръст в продажбите
Ускореният пулс на Ozone.bg Компанията за онлайн търговия Ozone.bg закупи последната останала верига физически магазини за видеоигри Pulsar