Регистрация

Най-динамичните ритейлъри: Още по-големи, още по-печеливши

Автор: Мария Иванова 04 май 2019

Онлайн продажбите са двигател за бизнеса на бързо растящите търговци на дребно в света

Shutterstock

Статията е част от изданието Регал: E-commerce. Вижте още за изданието ТУК или го поръчайте ТУК.

Някои търговци продължават с темпове, които изпреварват средните за пазара. Това се случва на фона на нарастващата конкуренция в търговията на дребно и очаквано забавяне на потреблението в световен мащаб. Два са двигателите на този бърз растеж – сливанията на компании в едно и онлайн продажбите. Това е общото послание на доклада на консултантската компания Deloitte, в който специална част е отделена на най-динамично растящите ритейлъри.

Класацията Fastest 50, която е част от годишния специализиран доклад Global Powers of Retailing 2019, се изготвя на базата на кумулативния ръст (CAGR) на приходите на търговците на дребно за петгодишния период от края на финансовата 2012 г. до края на финансовата 2017 г. (която при някои дружества обхваща срока до юни 2018 г.). Две трети (34) от компаниите, които попадат в топ 50 по показателя за тази година, са били сред най-динамичните и в миналогодишното издание на класацията.

Целият текст е тук

РЕГАЛ: E-COMMERCE - ТЕНДЕНЦИИТЕ В ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ

Онлайн продажбите са двигател за бизнеса на бързо растящите търговци на дребно в света

Най-новите тенденции и прогнозите за растеж през следващите години.

3 е-магазина разказват за стратегиите си на българския пазар
➤ 4 иновативни e-commerce модела
➤ 5 примера за компании, които вече внедриха изкуствения интелект в своите бизнес модели
➤ Добрите практики и поуките от кампаниите "Черен петък" на българския пазар
➤ Топ 250 в ритейла: Силните стават все по-силниПоръчайте E-Commerce »
На хартия или PDF

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души