С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Фасулска работа

Автор: Гергана Михайлова 18 ноември 2019

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

В бизнеса с варива на Милко Младенов работят близо 120 души
Фотограф: Надежда Чипева

Да отвориш малък магазин за хранителни стоки едва ли изисква кой знае какъв талант. Но да развиеш от това бизнес за милиони, в който работят над 120 души, говори за специални умения и нюх. За малко повече от две десетилетия предприемачът Милко Младенов изгради от нулата една от най-големите и разпознаваеми компании в сектор варива в България и региона - "СуиКо", и продължава да я развива до регионален играч. Продуктите - ориз, боб, леща "Крина", здравословни мюслита, зърнени закуски и макарони La Garone, соевите хапки Vitabel, висококачествените сол и захар Pasiflora, са само част от огромния асортимент на компанията.

Началният магазин

"Историята започна през 90-те години, когато бях студент по право в Софийския университет. Бяха много трудни години. Наложи се да мина от редовно в задочно обучение. Тогава с един приятел отворихме магазинче на пазара "Кирков" за стоки от първа необходимост - захар, ориз, яйца, олио. Постарахме се доста, нещата потръгнаха", връща лентата Милко Младенов. Не след дълго обаче партньорът му избира да се насочи към съвсем различно поприще от търговията. Останал сам в бизнеса, Младенов получава свободата да пробва нещо по-рисково.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки