С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Roobar: Раздялата

Автор: Силвия Радославова 27 юли 2018

Яни Драгов изкупи изцяло "Роо брандс" от двамата си съдружници

Фотограф: Цветелина Белутова

Ул. "Парчевич" 48, края на 2010 г. В семейния био магазин на Калин и Анита Класанови My organic market е обособен малък кът за приготвяне на био курабийки, сурови десерти и крекери. Създател на рецептите е Анита Класанова, а с тази малка пекарна семейството прави първата крачка към една голяма предприемаческа мечта. Две години по-късно те влизат в партньорство с търговеца на био храни Яни Драгов и тримата започват производство на сурови био барчета под марката Roobar и различни видове курабийки. През компанията "Смарт органик" Драгов е мажоритарен собственик с дял от 51%, а Класанови миноритарни с 49% дял.

Към този момент на пазара на здравословни био десерти не се предлагат почти никакви алтернативи в опаковка за бърза консумация и компанията бързо привлича симпатиите на българските потребители, интерес има и на външни пазари. През 2017 г. оборотът на компанията производител "Роо брандс" вече е 9 млн. лв., а изделията се изнасят в над 50 държави (виж карето). Въпреки контекста на тези добри финансови резултати налагането на марката в глобален план и нейното динамично развитие от 2012 г. насам през миналата седмица собствениците на "Роо брандс" обявиха, че се разделят като съдружници. Анита и Калин Класанови излизат от компанията, продавайки своите дялове на "Смарт органик", която сега става едноличен собственик на дружеството.

Целият текст е тук.

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София