Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Брюксел не одобри промоционална програма за виното

Автор: "Регал" 05 май 2010 , 1 коментар
Отказът е за промоционалната програма "Вкусете традицията" на Националната лозаро-винарска камара за насърчаване продажбите на вино във Великобритания и Ирландия

Проектът включваше изработването на брошури, отпечатването на рекламни статии и календари, изработването на видео филм за винарни, създаването на уебсайт, участие в изложения и панаири, организирането на дегустации и др.

Фотограф: Nadezhda Chipeva

Европейската комисия не одобри промоционалната програма "Вкусете традицията" на Националната лозаро-винарска камара (НЛВК) за насърчаване продажбите на вино във Великобритания и Ирландия.

Проектът предвиждаше промоция на вина със защитено наименование за произход (ЗНП) или защитено географско указание (ЗГУ) и вина с обозначение на винения сорт лоза и включваше изработването на брошури, отпечатването на рекламни статии и календари, изработването на видео филм за винарни, създаването на уебсайт, участие в изложения и панаири, организирането на дегустации и др.

В писмото си Европейската комисия изтъква, че програмата не е в пълно съответствие с нормативната база на ЕС. Камарата прие като основателни направените бележки.

НЛВК обаче вече кандидатства за финансиране с ново предложение. Заедно с гръцката организация "Селскостопанско лозарско винарско сдружение Ваени Науса" камарата предложи нова промоционална програма за насърчаване на продажбите на вино в трети страни. Проектът се нарича "Качествени винарски изби" и в момента се разглежда по националната процедура в Министерството на земеделието и храните.

Ако бъде одобрен, ще бъде изпратен в Брюксел. Ако и там получи "да", 50% от бюджета му ще бъде финансиран  безвъзмездно от еврокомисията, а 30% - от държавата.

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София